Известие

Collapse
No announcement yet.

моля спешно за помощ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Те са две изглеждащи еднакво букси,едната е с 6 ,а другата не -така ли.А онова цилиндърче до релето за какво е ,като изключа мотора до бръмчи известно време.Интересно ми е колко неработещи имам.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      Имам един въпрос-възможно ли е да проверя кои са изгорелите свещи, като сваля буксите от релето и закача единия край на пробна лампа на положителния полюс на акумулатора , а другия край допирам до клемите в буксата,ако свеща работи би трябвало лампата да светне.
      Откачваш буксата с кабелите за свещите от релето и с друг кабел от плюса зад казанчето за антифриза почваш да докосваш на всеки пин.Има ли искра свеща работи.Няма ли значи не работи.Същата процедура можеш да правиш и директно на всяка свещ.
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
        Откачваш буксата с кабелите за свещите от релето и с друг кабел от плюса зад казанчето за антифриза почваш да докосваш на всеки пин.Има ли искра свеща работи.Няма ли значи не работи.Същата процедура можеш да правиш и директно на всяка свещ.
        С пробна лампа или мултицет ми се струва по добре,това с даване на късо не ми се нрави много
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #64
          Колега хубаво прочети цялата тема-свеща която сте отвили и не излиза се вади със гайка срязана на две!http://www.mercedes-club-bg.com/foru...showtopic=8238

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            С пробна лампа или мултицет ми се струва по добре,това с даване на късо не ми се нрави много
            Не даваш на късо.Просто подаваш + на свеща и трябва да почне да подгрява.Искрата идва от голения ток който черпи свеща, не от късо.Няма ли искра значи не черпи ток и свеща не работи(или кабела до нея е прекъснат)
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение


              Не даваш на късо.Просто подаваш + на свеща и трябва да почне да подгрява.Искрата идва от голения ток който черпи свеща, не от късо.Няма ли искра значи не черпи ток и свеща не работи(или кабела до нея е прекъснат)
              Да разбрах,мерси,от малък не си падам по електричество
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #67
                Четох за начина на развиване с рязана гайка и сякаш ми се струва че си заслужава да опитам.Все пак имам малко резерви, тъй като резбата която би следвало да се "захапе" от рязаната гайка се е показала твърде малко.Мисля си че може да използвам и малко газ за да разкисне нагара но ме е страх да не проникне в маслото, че при такова положение ще трябва да го изхвърлям а е само на 1000км пък и хич не е евтино.Ще видим,утре очаквам да стане най накрая нещо хубаво,че откакто е дошла новата година все беди и поразии се случват.

                Comment


                • #68
                  Колеги,с голямо задоволство трябва да заявя че проблема със свещите днес бе разрешен.Парчето от скъсаната свещ на 4-ти цилиндър беше набито в цилиндъра и съответно извадено през отвора на дюзата с един тънък магнит,а свеща на 1-ви цилиндър, която беше цяла но не можеше да се развие, беше скъсана чрез леко почукване наляво надясно(отне доста време и клатене)след което остатъка от въртешното парче (нагревателя)беше набито също в цилиндъра, после остатъка от корпуса на свеща беше провъртян с едно свредло 8мм и след като стана на люспа бе изваден на парченца .С един метчик прокараха резбата тъй като беше замазана от въртенето с бургия, парчето от свеща и стружките бяха извадени също през отвора на съответната дюза.Имаше и инфарктни моменти,например като я запалих, че като взе да трака,рекох си айде задра някое парче в цилиндъра,но в последствие се оказа че дюзата не била обезвъздушена и след няколко форсирания проблема се оправи,но в началото всички го снесохме.В края на краищата всичко се оправи

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
                    Колеги,с голямо задоволство трябва да заявя че проблема със свещите днес бе разрешен.Парчето от скъсаната свещ на 4-ти цилиндър беше набито в цилиндъра и съответно извадено през отвора на дюзата с един тънък магнит,а свеща на 1-ви цилиндър, която беше цяла но не можеше да се развие, беше скъсана чрез леко почукване наляво надясно(отне доста време и клатене)след което остатъка от въртешното парче (нагревателя)беше набито също в цилиндъра, после остатъка от корпуса на свеща беше провъртян с едно свредло 8мм и след като стана на люспа бе изваден на парченца .С един метчик прокараха резбата тъй като беше замазана от въртенето с бургия, парчето от свеща и стружките бяха извадени също през отвора на съответната дюза.Имаше и инфарктни моменти,например като я запалих, че като взе да трака,рекох си айде задра някое парче в цилиндъра,но в последствие се оказа че дюзата не била обезвъздушена и след няколко форсирания проблема се оправи,но в началото всички го снесохме.В края на краищата всичко се оправи
                    Даам демек накрая се оказа че съм прав, ама които още невярва да си сваля главата или да кисне у корселин докато сама не излезне.......след година.......две.....

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
                      Даам демек накрая се оказа че съм прав, ама които още невярва да си сваля главата или да кисне у корселин докато сама не излезне.......след година.......две.....
                      Колега писал съм ти още вчера на лични..

                      Comment


                      • #71
                        В контекста на темата продължавам с един въпрос.При първия опит за сваляне на свещите се появи едно тракане(пляскане) което е само в диапазона 1400-1500 об. и то при положение че мотора е натоварен(колата се движи и подам повечко газ) а и също така е студен.След като загрее това тракане като че ли се губи, или поне намалява драстично.Има моменти, в които се чува по слабо и обратното.Честотата му е като на единично тракащ повдигач или клапан.От начало си мислех че това е изпускане на компресия от неплътната "превъртяла" свещ,но след като възстановиха всичко, шумът си остана.И малко предистория,след като в сервиза извадиха парчетата от цилиндъра и запалихме мотора от към едната дюза се чу много силен метален звук, но след няколко изфорсирвания звука се загуби.Друго което трябва да отбележа е че колата имаше два прескочили зъба на ангренажа,лично това го видях с очите си.Честно казано, не мога да се начудя как без свещи и с два прескочили зъба на ангренажа, това "животно" палеше в големите студове..
                        Last edited by balev64; d.m.y г., 19:39.

                        Comment


                        • #72
                          Мисля, че трябва да свалиш дюзата или дюзите, на цилиндрите от които подозираш, че идва тракането и да се опиташ с оглед или опипване да прецениш дали няма нараняване на повърхностите в следствие от останало парче. Вероятно и по самите дюзи ще има следи.
                          Първоначалното изтракване би могло да се дължи именно на това.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #73
                            Ами дюзата е вадена след като се получи тракането и по нея нямаше нищо подозрително.Освен това, преди това силното тракане пак си го имаше проблема и по принцип си мисля, че ако има някакво нараняване, то би трябвали да се чува по всяко време и независимо от режима на мотора.По скоро си мисля дали не е дюза.Или неплътност някаква...

                            Comment


                            • #74
                              През зимата когато е по студено и аз имам такова тракане или метално чукане или незнам как да го определя Според мен имам една или повече недобре работещи дюзи Като се постопли и утихва Лятото този проблем изчезва
                              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                              Comment


                              • #75
                                Не знам дали има някаква връзка в случая, но аз при една изгоряла подгревна свещ усетих тракане в мотора при палене, което след 30-40 секунди изчезва - предполагам е заради ниската температура в цилиндъра от липсата на подгрев и оттам неравномерно горене на сместа или нещо такова (определено не съм компетентен като батките тука, че да знам със сигурност, това е ламерско предположение)...
                                След смяна на въпросната свещ това изчезна, а доколкото разбрах, докато свещите загреят няколко паления хубаво да "нагорят" може да има симптоми на изгоряла свещ, дори и мигане на лампата...

                                Comment

                                Working...
                                X